Direktlänk till inlägg 5 juli 2011

Leta-cupen

Av Katarina - 5 juli 2011 11:19

Resultaten efter leta-cupens första omgång:


4p

Maja & Catherine

Wilbur & Kerstin


5p

Vilja & Ingela


6p

Sibbie & Thomas


7p

Gromit & Kerstin

Spirou & Kerstin


8p

Lakka & Lotta

Loke & Isabella


9p

Arwen & Malin


10p

Crozza & Marre


11p

Nera & Petra

Prima & Annika


13p

Juni & Annika


14p

Etza & Karin

Tito & Lotta

Xanto & Catherine

Tea & Karin


Riktigt bra resultat redan första omgången. Men maxpoängen är 20, så än finns det kvar att göra   


Nästa gång kör vi 18 juli, samma tid!


Återkommer

 
 
Kärran

Kärran

5 juli 2011 11:48

4+7+7=18 Tja.. vi kommer greja 20 nästa gång! :P ;)

(Jo, borde Wilbur verkligen få 4p? Jag gick ju in på en gång. Kanske skulle få halv poäng/grej om man "fuskar" som jag gjorde?)

Kul var det iaf! :)

http://www.storolillnos.dinstudio.se

 
Ingen bild

Katta

5 juli 2011 11:51

Maja fick också 4 poäng, hennes grejer råkade ibland fastna i halsbandet som av en händelse :) Du börjar väl inte tro att detta är seriöst Kerstin?

 
Ingen bild

Catherine

5 juli 2011 13:29

HAHAHAHAHOOHOOO ni är underbara..:) tack Katta alla medel är tillåtna, eller hur Kärran.. Jag börjar tror att vinnarvibban börjar ta fart i Kärran..;))) Så tråkigt att vi inte kan va med nästa gång, vi kanske kan flytta tiden till innan min semester *blink*.. hahaha ;DD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katarina - 28 februari 2012 22:54

Det blir ju tyvärr lite klent med skid- och pulkaåkningen under detta sportlov, tur då att man kan roa sig på andra sätt. Igår tog vi den traditionella dagskryssningen. Jag brukar inte vara med på denna tradition då jag oftast jobbat tidigare, utan d...

Av Katarina - 27 februari 2012 22:03

Herregud, här har man varit hundaktiv utan att tala om det! Jag vill ju gärna att folk ska tro att jag faktiskt aktiverar mina hundar någon gång per halvår.....   Denna gång var väl iofs aktivitetsnivån rätt låg, vi var nämligen på massagekurs i ...

Av Katarina - 21 februari 2012 21:01

När jag var liten (kommentarer om hur längesedan det var undanbedes vänligen) så var det ofta mammorna som var "mest engagerade" i skolan. Skulle man t.ex. åka på utflykt och några föräldrar följde med, var det oftast mammor. Anledningen var väl anta...

Av Katarina - 27 oktober 2011 22:32

Jag börjar undra om det spökar uppe på ÖBK. Vet att det finns dom som påstått detta länge, men hur ofta lyssnar jag på någon annan?    Hade rallylydnadskurs ikväll. Alla tränade på och det var frid och fröjd. Vi avslutade med en bana. I ena hörnet ...

Av Katarina - 10 oktober 2011 11:24

Dags för lite bilder igen:      Lazy och Zune njuter av varsitt mellanmål   Zero funderar på om Zune kan bli ett mellanmål     Ute på promsis med Rebecca     Tränar framförgående     Kanin på grönbete     Tvättpaus    ...

Ovido - Quiz & Flashcards