Alla inlägg den 11 april 2011

Av Katarina - 11 april 2011 22:47

Idag hade jag en väldig blä-dag. Barn, cyklar, hundar - allt jävlades med mig! En vecka i månaden kan väl alla bara vara snälla mot mig?!


Inte den bästa förutsättningen kanske när man skulle upp till klubben och leka någon sorts domare på ÖBK´s träningstävling i lydnad. Men det gick bra, tror vi hade sex ekipage som körde - alla väldigt duktiga! Jag tror att jag kanske är hyfsat snäll, även när jag är sur   


Efteråt blev det t.o.m ett litet träningspass på agilityplanen. I mörkret... För er som inte vet har stormen pajjat vår belysning, blir förhoppningsvis fixat av hustomtarna på onsdag.

     Hade en godisskålvakt med mig i form av Tomas, börjar inse att man kanske kan ha nytta av att träna ihop med någon. Varför har ni inte sagt det förut???? Slalomet börjar arta sig, i.a.f om man ser till att jag för ett år sedan fortfarande fick backa mig igenom det. Kontaktfälten går OK, Zero stannar ibland till så tjusigt med två på, två av (som jag nog inte ens tränat på, har mest bara försökt få honom att stanna upp lite). Men det känns ju väldigt proffsigt   


Återkommer!

Ovido - Quiz & Flashcards