Direktlänk till inlägg 29 november 2010

Malung

Av Katarina - 29 november 2010 22:05

Eftersom jag inte kan skriva något inlägg om mitt liv just nu (jag skulle bli tvungen att gå och skjuta mig själv efteråt), så blir det istället en liten fotopresentation av vår helg i Malung. Enjoy   

  

Så här ser en hårt arbetande jaktsetter ut.....

 

  

Och här vilar sig "storebrorsan" i form.

 

  

Det här var ju några veckor sedan, i Sälen producerades då fejksnö i massor.

 

  

Inne på den häftiga anläggningen Experium. Hur stor är förresten chansen att man träffar på en f.d klasskamrat till Emelie (boende i Åkersberga) där? Ganska liten, men det hände. Det knäppa är att vi träffade på samma tjej någon månad innan på Sörabadet. Blev riktigt lustigt   

 

  

Suddig bild, men det är Emelie, Rebecca och jag som åker "dubbelring" nedför en vattenrutschkana. Riktigt roligt!   

 

  

Dom ser ut som setterägare hela bunten. Kanske dags att byta ras?

 

  

Man hittar många mystiska grejer hos såna där "jaktmänniskor".  För att inte tala om vingen han har i munnen    Å, det är humor på hög nivå.....

 

  

En bil för mig   (inte för att jag gillar körv alltså....)

 

  

Världens bästa värdinna Anna med bebis i magen. Vi hade fått handdukar och miniflaskor med schampo, balsam och duschcreme på "vårt" rum. Det låg t.o.m små chokladbitar på kudden (chokladen var inplastad, annars hade det ju varit konstigt....) Vi fick dessutom nybakade scones till frukost både lördag och söndag.

 

  

Avslutar med en bild från deras sommartsuga som vi var och inspekterade. Ganska hygglig utsikt....

 

Återkommer!

 
 
Ingen bild

Pernilla & Hedda

30 november 2010 08:14

Vilka fina bilder! Och jag håller med - man ser ju vad det är för ras som ska in i familjen nästa gång! :)
ps. inlägg om livet ser vi fram emot, men inte om du ska skjuta dig efteråt då får du allt vänta lite! ;)

 
Ingen bild

Anna o Arne

22 december 2010 23:18

Åh, tur att inte hundarna ser det där, de hade säkert tyckt att det var rätt pinsamt... (Vet ju att de gärna vill göra ett manligt och tufft intryck! ;) )
-Ni får se till att komma tillbaka när det är lite varmare ute - eller kallare för den delen: det blir säkert roliga bilder i fotodagboken från när ina ska lära sig åka slalom!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katarina - 28 februari 2012 22:54

Det blir ju tyvärr lite klent med skid- och pulkaåkningen under detta sportlov, tur då att man kan roa sig på andra sätt. Igår tog vi den traditionella dagskryssningen. Jag brukar inte vara med på denna tradition då jag oftast jobbat tidigare, utan d...

Av Katarina - 27 februari 2012 22:03

Herregud, här har man varit hundaktiv utan att tala om det! Jag vill ju gärna att folk ska tro att jag faktiskt aktiverar mina hundar någon gång per halvår.....   Denna gång var väl iofs aktivitetsnivån rätt låg, vi var nämligen på massagekurs i ...

Av Katarina - 21 februari 2012 21:01

När jag var liten (kommentarer om hur längesedan det var undanbedes vänligen) så var det ofta mammorna som var "mest engagerade" i skolan. Skulle man t.ex. åka på utflykt och några föräldrar följde med, var det oftast mammor. Anledningen var väl anta...

Av Katarina - 27 oktober 2011 22:32

Jag börjar undra om det spökar uppe på ÖBK. Vet att det finns dom som påstått detta länge, men hur ofta lyssnar jag på någon annan?    Hade rallylydnadskurs ikväll. Alla tränade på och det var frid och fröjd. Vi avslutade med en bana. I ena hörnet ...

Av Katarina - 10 oktober 2011 11:24

Dags för lite bilder igen:      Lazy och Zune njuter av varsitt mellanmål   Zero funderar på om Zune kan bli ett mellanmål     Ute på promsis med Rebecca     Tränar framförgående     Kanin på grönbete     Tvättpaus    ...

Ovido - Quiz & Flashcards