Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Katarina - 27 oktober 2010 09:49

Har äntligen hittat mitt USB-minne som jag sparat massa bilder på. Var nååååågot orolig över att inte vata var det var, men nu har det dykt upp och jag sitter och gottar mig i "gamla" bilder. Som den här (som fortfarande får mig att skratta högt varenda gång):

 

  

Jag lovar - den är inte ändrat på något sätt, Lazy flinar faktiskt på riktigt   

Eller denna på brudarna i hotellträdgården i Paris:


Visst ser det varmt och skönt ut?

 

Och Annas möhippa när vi inledde på hundklubben med champagnefrukost och en freestylelektion med Agnes (t.o.m. jag skulle ställa upp på freestyle om jag fick dricka champagne innan   ):

  

Undrar varför jag väljer ut endast sommarbilder? Kanhända eftersom jag sitter och huttrar i soffan just nu....  

 

Coola surfarzero:

 

  

 Och så har vi ju EM i Österrike:

 

 

Haha! Där trodde ni det skulle komma en bild på mig och Casillas va? Men det fick bli från Rysslandsmatchen (innan den börjat observera, det är därför vi fortfarande ser så glada ut   )

 

Men, men - det är väl bara att inse att det närmar sig det här:

 

 

 

Återkommer!   


Ovido - Quiz & Flashcards