Alla inlägg den 30 juni 2010

Av Katarina - 30 juni 2010 15:22

Zero firade midsommar uppe i Älvkarleby och Lazy firade i Skärgårdsstad. Eftersom även jag och min kamera befann oss uppe i "Norrland" blev Zero förevigad:

 

Ska vi leka små grodorna snart?


  Åååå typiskt! Bara slattar kvar i glasen.....


Tur då att husse bjuder på lite dricka!


Efter man druckit är det bra att lätta på blåsan lite. Fattar inte varför alla skriker om blommorna, jag vattnar dom ju bara!


 

Får jag presentera Peppe, en 6-årig blandning mellan Am. cocker/Springer spaniel och Cavalier. Kan ha varit något mer också..... Peppe tog på sig rollen som övervakare och följde varje steg jag tog. Han var också snabb på att tala om när han tyckte jag gjorde något fel. En surgubbe enligt min mening! Klart jag ska få spana in hans matskål och hälsa på hans familj!


Dagen efter blev det bad i Dalälven.


  Många pinnar att hämta blev det......


  Fast roligast var nog ändå att få torka sig efteråt. Speciellt när jag klev runt bland alla påklädda badkrukor och skakade på mig, hihi!


Matte återkommer!

Ovido - Quiz & Flashcards