Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Katarina - 21 juni 2010 23:20

Helgen tillbringades uppe i Älvkarleby. Jag jobbade elva till 23 på lördagen, medan resten av familjen slappade i solen. Ganska kul att jobba faktiskt, vi hade ett liveband som spelade på kvällen :)

Söndagen inleddes med lite agilityträning:

   

Cool bild va? :)  

 

Blev glad när jag kom till plan och upptäckte att nummerskyltarna stod utställda. Hurra, en bana! Efter mycket letande efter nummer ett hittade jag den till slut. Det visade sig att hinder nummer ett var fyra hinder, fyra hopphinder närmare bestämt, som stod som ett kors. Behöver jag nämna att vi struntade i banan och körde vårt eget lilla race? :)

 

Sedan besökte vi fallens dag (typ som kanalens dag men med betydligt mer action på vattnet :) Tjejerna, Zero och jag promenerade dit medan husse fiskade. Passerade över två stora hängbroar dom har över Dalälven, inte riktigt populärt hos Zero.

  

 Tur att man har stöd av lillmattarna!

  

Efter den skakande broupplevelsen var Zero tvungen att ta sig ett dopp i älven:

  

  


Väl på plats på marknaden fick Emelie prova på bågskytte:

  

Hyfsad träffbild :):

 

Sån här sprutt var det på vattnet när dammluckorna öppnades (och ser ni inte det kan ni ju njuta av den söta vovven i förgrunden): 

 

Lite andra sportaktiviteter utövades tillbaka på tomten igen:

       


Vissa har ju inte lika mycket energi som en annan (det tar faktiskt väldigt på krafterna att fota alla andra som rör på sig hela tiden):

  

Och när vi ändå snackar om slöskallar:

  

 

Återkommer!

Ovido - Quiz & Flashcards