Alla inlägg den 8 september 2010

Av Katarina - 8 september 2010 18:41

Var tillbaka i fästingskogen igår (Kerstin - din fästingskog kan dra åt.... skogen, detta är verkligen en fästingskog). Med tanke på att jag hade två fästingar som kröp på mig efter besöket i söndags undrar jag nu hur jag kunde vara så korkad att jag inte kollade mig noga igår. På kvällen, när det var dags att sova, hittade jag en "plupp"  vid ljumsken - fastsatt fästing. Gick dock bra att dra bort den, fick med huvud och allt. Men, idag hittade jag ytterligare en, denna gång på mitt ben och den gick inte så bra att ta bort. Huvudet blev kvar och nu kliar det som fasen. Dumma kryp, vill inte ha ett insektshuvud i mitt ben, som säkert kräks ut gift för fulla muggar.

 

Buuuuu fär fästingar!

 

Återkommer!

Ovido - Quiz & Flashcards