Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Katarina - 2 mars 2011 23:58

Jaha.... Annars då? Nä, inte mycket att rapportera om. Zero och jag tränade i ridhuset i söndags, gick bättre än förra gången. Igår var det rallylydnadskurs i det varmaste vädret hittills. Ikväll har vi (Zero och jag igen) varit ute och promenerat med Catherine/Xanto och Annica/Prima.

 

Barnen har sportlov. Det inleddes med lite kräks, dock ingen magsjuka (phjuuu). Idag har vi varit i Täby och kollat "Trassel" i 3D. Den var bra faktiskt, hästen var bäst!

 

Imorgon blir det lättakuten med Rebecca som haft väldigt mycket/ofta ont i huvudet den senaste tiden. Dumma huvud! Sen drar tjejerna och jag till Älvkarleby för lite jobb. Blir mest jag som får jobba misstänker jag, tjejerna skiter nog i bokslut....

 

På söndag blir det lite fika hemma eftersom jag råkar fylla år på måndag. Presenter i form av kontanter kan lämnas direkt till undertecknad.

 

Ja vad kan man säga? Livet rullar på. Det mest spännande som hänt idag var väl ett sms från en kompis som faktiskt noterat att jag är "gästskribent" i tidningen Kanalen denna vecka. Det visste ni inte va, att jag är hobbyjournalist också

 

Avslutar med en liten "frågesport". Vad är detta:

  

 

Det jag undrar över är alltså den lilla röda saken, allt blått kan ni bortse ifrån, det är en duk.

 

Återkommer!


Ovido - Quiz & Flashcards