Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Katarina - 12 mars 2011 22:57

Kvällen har tillbringats i soffan med chokladpudding, läsk och betygsblock i högsta hugg. Obligatorisk utvärdering av låtarna från samtliga (tvåbenta) familjemedlemmar, även om den äldsta av oss somnade till då och då.

 

Resultatet blev lite annorlunda mot det riktiga:

10:a Brolle

8:or Sanna / The Moniker

7:a Linda

5:or Sara / Playtones

4:a Swingfly

3:a Danny

2:a Eric

1:a Nicke Borg

 

Men jag måste säga att jag är nöjd med resultatet ändå. Kände lite elakt att måtte ingen av fruntimrena vinna (och då tänker jag mest på Sanna och Brolle  ). Sannas låt var det mest tråkiga jag hört i mitt liv. Rebecca hade Eric som storfavorit och slog frivolter i soffan för varje högt betyg han fick. Emelie och jag konstaterade mest att det var OK vilken som av Eric och Danny som skulle vinna - man behöver inte skämmas för någon av dom i Europa.

 

Men nog sjutton kan man inte låta bli att köra typ "Carltondansen" till Oh my God?

 

Återkommer!

Ovido - Quiz & Flashcards