Direktlänk till inlägg 18 mars 2011

TV

Av Katarina - 18 mars 2011 22:22

OK, jag måste erkänna en sak.... Lika bra att klämma fram med det, kanske att det finns någon liten kompis som fortfarande kommer vilja kännas vid mig efteråt..... Här kommer erkännandet:

 

jag följer Big brother.

 

Det är sant, klockan 22.00 bänkar jag mig framför tv11 och gottar mig i Gurkan, Katerina, Vanessa och alla andra. Hunk-Patrik är ju faktiskt lite trevlig att titta på också   

 

Eftersom det som mest rullar på TV:n hemma hos oss är Disney Channel försöker jag bortförklara, för mig själv, att jag behöver en tydlig kontrast till Hannah Montana mm. Går man och nynnar på låtar ur "Phineas & Ferb" är någonting allvarligt fel va? Kan ni då ursäkta att jag kolla på folk som svär, bråkar, super och kn***ar?

 

Nåja, där har ni det - it´s out in the open!

 

Å, just det! Vet inte om jag nös eller vad som hände, men tror ni inte på sjutton att Rebecca ramlade av hästen på ridningen i måndags? Tur att hon red en Shettis..... Jag la fram det som att "nu har du något att skryta om i skolan imorgon", vilket verkade funka ganska bra. Hon tyckte nog att det var lite ballt faktiskt    Lite ledsen blev hon (tro f-n på det - rädd blir man såklart), men sen hoppade hon upp på Smirre igen och fortsatte lektionen i både skritt och trav. Hon konstaterade själv i bilen på väg hem att hon ju faktiskt är coolast i familjen. Inget att protestera mot där inte!

 

Återkommer!

 
 
Kärran fd kompis

Kärran fd kompis

19 mars 2011 07:42

Får jag bli vän med Rebecca istället. Hon e ju coolast! :)

http://www.storolillnos.dinstudio.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katarina - 28 februari 2012 22:54

Det blir ju tyvärr lite klent med skid- och pulkaåkningen under detta sportlov, tur då att man kan roa sig på andra sätt. Igår tog vi den traditionella dagskryssningen. Jag brukar inte vara med på denna tradition då jag oftast jobbat tidigare, utan d...

Av Katarina - 27 februari 2012 22:03

Herregud, här har man varit hundaktiv utan att tala om det! Jag vill ju gärna att folk ska tro att jag faktiskt aktiverar mina hundar någon gång per halvår.....   Denna gång var väl iofs aktivitetsnivån rätt låg, vi var nämligen på massagekurs i ...

Av Katarina - 21 februari 2012 21:01

När jag var liten (kommentarer om hur längesedan det var undanbedes vänligen) så var det ofta mammorna som var "mest engagerade" i skolan. Skulle man t.ex. åka på utflykt och några föräldrar följde med, var det oftast mammor. Anledningen var väl anta...

Av Katarina - 27 oktober 2011 22:32

Jag börjar undra om det spökar uppe på ÖBK. Vet att det finns dom som påstått detta länge, men hur ofta lyssnar jag på någon annan?    Hade rallylydnadskurs ikväll. Alla tränade på och det var frid och fröjd. Vi avslutade med en bana. I ena hörnet ...

Av Katarina - 10 oktober 2011 11:24

Dags för lite bilder igen:      Lazy och Zune njuter av varsitt mellanmål   Zero funderar på om Zune kan bli ett mellanmål     Ute på promsis med Rebecca     Tränar framförgående     Kanin på grönbete     Tvättpaus    ...

Ovido - Quiz & Flashcards