Direktlänk till inlägg 17 juli 2010

Hundklubben

Av Katarina - 17 juli 2010 00:17

Måste lägga ut lite bilder från klubben (mest som bevis för att jag faktiskt är där ibland).

Först från vår "klippa-sönder-fleecefiltar-dag":

 

Vad tror vi? De två till vänster har full koll och de två till höger försöker lära sig eller de två till vänster har noll koll och de två till höger övervakar oroligt? Och jo - jag kan deras namn, men det blev så himla mycket att skriva!

 

 

Hedda leker chef (dvs gör inte mycket nytta alls   )

 


 

Mynta är mer aktiv i sitt kontrollerande 

  

 

  

Spirre vill helst inte beblanda sig med "fruntimmersgörat" och håller sig en bit bort.

 

 

 Koncentrationen är på topp!

 

    

Även barnarbete förekom

 

 

  

Winnie och Lina verkade lite osams?

 

 

  

Ganska många snygga leksaker blev det av filtarna.

 

 

  

Här ser ni äkta handarbete gott folk!   

 

Nej, det får nog minsann räcka med bilder för denna gång. Måsta spara något till senare också.... Kan även vara så att de bilder jag tog från Sommarcupen var så j**la dåliga att jag inte vill lägga ut dom. En proffsfotograf (jag har faktiskt haft ett "officiellt" uppdrag - ett bröllop! Betalningen har jag ännu inte löst ut, en weekend i Malung   ) som jag måste tänka på sitt anseende!

 

Stopp i pressarna! Har haft ytterligare ett jobb, fotade ju Grompans MH. En läsk och en dammsugare blev lönen där har jag för mig.

 

Återkommer!

 
 
Ingen bild

Pernilla & Hedda

17 juli 2010 16:32

Ha ha, jag kan säga att för min del var det nog "hur fan gör dom, jag fattar inte hur fyra tåtar kan bli en fläta - en fläta är ju med tre tåtar!!" ;O

 
Kärran

Kärran

18 juli 2010 08:08

1. Bilderna bevisar egentligen inte alls att du var där. Du syns inte på en endaste bild....
2. Ang första bildens fråga: Det är hugget som stucket. (Vilket märkligt ord... vad heter det? ord... äh! glöm det, för tidigt på morgognen (obs. feltryckning med flit).
3. Jag vet PRECIS hur Hedda känner det. ;)
4. Jag hörde Winnies o Linas konversation. De var verkligen sura... Vilka anklagelser de yttrade mot varandra! De borde snarast gå till en familjeterapeut.
5. Måhända att jag är en gnutta subjektiv,men... är inte hunden med tratten oerhört söt?

http://www.storolillnos.dinstudio.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katarina - 28 februari 2012 22:54

Det blir ju tyvärr lite klent med skid- och pulkaåkningen under detta sportlov, tur då att man kan roa sig på andra sätt. Igår tog vi den traditionella dagskryssningen. Jag brukar inte vara med på denna tradition då jag oftast jobbat tidigare, utan d...

Av Katarina - 27 februari 2012 22:03

Herregud, här har man varit hundaktiv utan att tala om det! Jag vill ju gärna att folk ska tro att jag faktiskt aktiverar mina hundar någon gång per halvår.....   Denna gång var väl iofs aktivitetsnivån rätt låg, vi var nämligen på massagekurs i ...

Av Katarina - 21 februari 2012 21:01

När jag var liten (kommentarer om hur längesedan det var undanbedes vänligen) så var det ofta mammorna som var "mest engagerade" i skolan. Skulle man t.ex. åka på utflykt och några föräldrar följde med, var det oftast mammor. Anledningen var väl anta...

Av Katarina - 27 oktober 2011 22:32

Jag börjar undra om det spökar uppe på ÖBK. Vet att det finns dom som påstått detta länge, men hur ofta lyssnar jag på någon annan?    Hade rallylydnadskurs ikväll. Alla tränade på och det var frid och fröjd. Vi avslutade med en bana. I ena hörnet ...

Av Katarina - 10 oktober 2011 11:24

Dags för lite bilder igen:      Lazy och Zune njuter av varsitt mellanmål   Zero funderar på om Zune kan bli ett mellanmål     Ute på promsis med Rebecca     Tränar framförgående     Kanin på grönbete     Tvättpaus    ...

Ovido - Quiz & Flashcards