Direktlänk till inlägg 27 maj 2010

Nytt jobb!

Av Katarina - 27 maj 2010 15:31

Igår debuterade jag som fotomodell! :) Äsch, det var ju inte riktigt sant slog det mig just. Gick mediaprogrammet på gymnasiet och då fick man ställa upp på olika fotouppdrag åt varandra. Själv blev jag bl.a tillfrågad när någon skulle ha en tragisk bild på en trasig prostituerad :P Behöver jag säga att jag självklart ställde upp? :)

Men, tidigare har det varit i studio och skoluppgifter, igår var det av en riktig fotograf inför en utställning.

Vi åkte iväg till Hackstaskogen, fixade lite smink, kläder och hår och sen satte vi igång. Jag frågade innan (halvt på skämt halvt på allvar) om vi skulle vara toppless, fotograf Lisis svarade att ville man fick man gärna vara det. Sagt och gjort - väck med tröjor och BH och på med en oknäppt väst. Kan lova att jag visade en hel del när vi sen skulle springa "dramatiskt" över ängen, men jag var iaf inte ensam om det :) Synd att man inte kunde platta till vissa delar av kroppen och få det att puta ut på andra ställen istället, då kanske man hade kunnat tjäna pengar på sitt plötsligt vaknande "behov" av att få visa upp sig :P Riktigt kul var det iaf, fast ganska kallt. Killen som spelade freesbygolf bredvid oss uppehöll sig VÄLDIGT länge vid samma "hål" och hade säkert en hel del att berätta för den han pratade i telefon med :)

Så, om några veckor finns det en liiiiten chans (risk?) att jag visar brösten på ett galleri inne i stan (endats en av alla bilder kommer väljas ut). Enjoy världen! :)

 

Ikväll blir det valpkurs igen, förhoppningsvis har vi mer tur med vädret än i söndags. Hoppas inte alla ligger hemma med lunginflammation :S

 

Imorgon ska vi till Ekbacken och ha picknick och kolla kungen. Emelie blev lite besviken över att Viktoria inte skulle med och Chrille surar fortfarande över att Madeleine inte kommer. Men, förhoppningsvis blir det fint väder och god mat iaf. Vore ju väldigt roligt om kungen kunde driva med sig själv och inleda sitt tal med "Kära Örebroare" :)

 

Återkommer!

 
 
Catherine

Catherine

27 maj 2010 17:19

Haha jo tack Katta, vi ska snart tacka för oss i tvåan.. hihi.. några tävlingar till bara i helgen så matte kan öva sig på att lyssna på TL o inte på sina egna fantasier, det är riktig Xanto TROR han kan!!
HAR du varit fotomodell du är modig du lilla tjejen, ser verkligen fram emot att se dina fina fotomodell bilder.. säkert jättefina o sexiga..:))

http://www.majaoxantoseventyr.dinstudio.se

 
Ingen bild

Annica och Zäta

27 maj 2010 21:21

Men herregud...då var det dig jag och eleverna såg i Hackstaskogen!!! Nej då skämt o sido, jag är dock imponerad över ditt mod. Kram

 
Kärran

Kärran

28 maj 2010 10:24

Även jag är impad över dig. Springa barfota bland tistlar o brännässlor. Vad är topless mot smärta? Jo, det förstås, det känns när tuttarna slår mot knäna när man springer... ;)

http://www.storolillnos.dinstudio.se

 
Hanne & Gänget

Hanne & Gänget

28 maj 2010 11:00

Jag instämmer med Kärran!!!! ;))

http://sigge05.bloggplatsen.se

 
Catherine

Catherine

30 maj 2010 15:36

Nej nu va det länge sen du skrev.. till o med ett par dagar;)
Jo va det kan svänga en dag går det strålande o nästa dag helt bedrövligt.. haha.. av två tävlingar gick den ena toppen, vinst i Vallentuna.. sen den andra..suck:)... pån igen bara va;)

http://www.majaoxantoseventyr.dinstudio.se

 
Hanne & Gänget

Hanne & Gänget

31 maj 2010 10:12

Jag är faktiskt terrierägare vill jag påminna om!!! ;))

http://sigge05.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katarina - 28 februari 2012 22:54

Det blir ju tyvärr lite klent med skid- och pulkaåkningen under detta sportlov, tur då att man kan roa sig på andra sätt. Igår tog vi den traditionella dagskryssningen. Jag brukar inte vara med på denna tradition då jag oftast jobbat tidigare, utan d...

Av Katarina - 27 februari 2012 22:03

Herregud, här har man varit hundaktiv utan att tala om det! Jag vill ju gärna att folk ska tro att jag faktiskt aktiverar mina hundar någon gång per halvår.....   Denna gång var väl iofs aktivitetsnivån rätt låg, vi var nämligen på massagekurs i ...

Av Katarina - 21 februari 2012 21:01

När jag var liten (kommentarer om hur längesedan det var undanbedes vänligen) så var det ofta mammorna som var "mest engagerade" i skolan. Skulle man t.ex. åka på utflykt och några föräldrar följde med, var det oftast mammor. Anledningen var väl anta...

Av Katarina - 27 oktober 2011 22:32

Jag börjar undra om det spökar uppe på ÖBK. Vet att det finns dom som påstått detta länge, men hur ofta lyssnar jag på någon annan?    Hade rallylydnadskurs ikväll. Alla tränade på och det var frid och fröjd. Vi avslutade med en bana. I ena hörnet ...

Av Katarina - 10 oktober 2011 11:24

Dags för lite bilder igen:      Lazy och Zune njuter av varsitt mellanmål   Zero funderar på om Zune kan bli ett mellanmål     Ute på promsis med Rebecca     Tränar framförgående     Kanin på grönbete     Tvättpaus    ...

Ovido - Quiz & Flashcards